”Kaikissa IT-asioissa käännymme Midaren puoleen”

yrittäjä Hannu Liiri, Caffitella

”Kaikissa IT-asioissa käännymme Midaren puoleen”

yrittäjä Hannu Liiri, Caffitella

Asiakastarina – Caffitella

Caffitella on kahdeksassa toimipisteessä toimiva kahvila- ja lounasketju, jota asiakkaat arvostavat ja jossa työntekijät tykkäävät olla töissä. Toiminnan perusperiaate on säilynyt vuodesta 2008 samana: tuoreet tuotteet läheltä, joka päivä. Yrityksen arjen vaatiessa nopeaa tiedonkulkua on Midaren tehtävänä taata viestintätekniikan toimivuus.

Lokakuussa 2016 avautuu yksi liike lisää. Ensi keväällekin olemme jo viritelleet kuvioita. Tulevaisuudessakin pysymme hereillä ja tarkkailemme, millaisia trendejä alalla tulee vastaan.

Toimivat viestintäratkaisut takaavat sujuvan tietoliikenteen

Caffitellan kahdeksan toimipistettä ja 45 työntekijää asettavat haasteita viestinnän toimivuudelle sekä logistiikkaketjujen hallinnalle. Midare on ollut yrityksen kumppanina vuodesta 2014 alkaen.

Ensin me lähdettiin kysymään vain puhelinratkaisuja. Aika äkkiä selvisi, että meillä oli taustalla ensin muita asioita, joita piti laittaa kuntoon. Pian verrattiinkin ihan koko porukan toimintatapoja Caffitellan arvoihin ja mahdollisuuksiin ja tältä pohjalta lähdettiin yhdessä kehittämään hommaa laajemmaltikin, Caffitellan entinen toimitusjohtaja Risto Karjalainen muistelee.

Midarelta saa aina ihmisen kiinni

Midarella on panostettu hyvään henkilökohtaiseen palveluun ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen pyritään aina pitämään ratkaisusuunnittelun lähtökohtana.

Käytämme Google Driveä ja saamme opastuksen ja ohjauksen sieltä. Kaikissa IT-asioissa käännymme Midaren puoleen. Meidän tarvitse arpoa, kenelle soitetaan, kun netti ei toimi tai tarvitaan uutta puhelinta tai liittymää. Esimerkiksi tämän lokakuussa avautuvan uuden toimipaikan tiimoilta minun ei tarvinnut kuin kertoa mitä me tarvitsemme ja hommat hoituivat!

Hannu pitää Midaren toimintaa asiantuntevana ja tehokkaana. Yhteistyön myötä Caffitellassa saatiin konkreettiset osaamis- ja tuoteratkaisut arjen viestintä- ja toimintapulmiin. Nyt jokaisella on parempi työrauha ja mahdollisuus keskittyä varsinaisiin työtehtäviinsä paremmin.

He osaavat opastaa ja neuvoa. Olemme sellaisia asiakkaita, jotka eivät ymmärrä näistä asioista juuri mitään. Meille neuvotaan tarvittaessa kädestä pitäen, että miten hommat toimivat. Ongelmanratkaisu on nopeaa, eikä jonoon tarvitse jäädä odottelemaan. Heidän kanssaan on mukava touhuta.
Voisimmeko auttaa myös teitä?