Työnteko sujuu kun tekniikka toimii.

Tietotekniikkaa yhden luukun periaatteella

Midaren tehtävänä on huolehtia siitä, että tietotekniikka ja matkaviestintä palvelevat asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeita. Voit käyttää palveluitamme myös joustavasti ilman sitoutumista.

Laite- ja palveluhankinnat

Puhelimet, tietokoneet ja palvelut joustavasti yhdessä sovituilla pelisäännöillä.
Lue lisää laitetoimituksista >>

Huolto ja tuki

Yksi puhelinnumero palvelee kaikissa vika- ja ongelmatilanteissa.
Lue lisää tukipalveluista >>

Ylläpito ja tietoturva

Windows-tietokoneiden säännöllinen ylläpito ja hallittu tietoturva mahdollistavat tehokkaan työnteon.
Lue lisää ylläpitopalveluista >>

Kehittäminen

Kun haluat viedä tieto- tai viestintätekniikan hyödyntämisen uudelle tasolle.
Lue lisää työn tekemisen ratkaisuista >>

Palvelumme kulmakivet

Oma yhteyshenkilö

Oma tuttu yhteyshenkilö palvelee kaikissa myynnillisissä asioissa ja auttaa kehittämään tietoteknistä ympäristöä liiketoimintasi tarpeiden mukaan.

Vakioitu toimitussisältö

Toimitamme tilaamasi puhelimen tai tietokoneen aina sovitulla sisällöllä – myös pienille yrityksille! Sisältö on tyypillisesti tietoturvaan tai työn tekemiseen liittyviä palveluita (sähköpostitili, Office-ohjelmat, yms.)

Sujuvuutta vika-ja ongelmatilanteisiin

Midare Tuki palvelee kaikissa takuuasioissa sekä muissa vika- ja ongelmatilanteissa

p. 040 7778333   (päivystys 24/7)

tuki@midare.fi

Ollaanko teillä valmiita digiloikkaan?

Jätä yhteydenottopyyntö tai kysy heti lisää!




mikamajala

Mika Majala

mika.majala@midare.fi