Midare Oy verkkokaupan toimitusehdot

 

1. Toimitusaika ja -tavat sekä maksutavat

Toimitettavat tilaukset, joiden saatavuustieto on ”Varastossa” lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Tuotteet ovat yleensä perillä asiakkaalla 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Lopullinen toimitusaika riippuu rahdinkuljettajasta. Tuotteet lähetetään koosta riippuen kirjeenä tai Matkahuollon Lähellä -pakettina. Toimituskulut Suomeen näkyvät tuotteiden yhteydessä sekä ostoskorissa. Toimituskulut muualle kuin Suomeen vahvistetaan tapauskohtaisesti. Toimitettavien tilausten maksunvälittäjänä toimii Paytrail.

 

Noudettavat tilaukset, joiden saatavuustieto on ”Varastossa” ovat noudettavissa heti tilauksen jälkeen. Saat sähköpostitse ilmoituksen kun tilaus on kerätty noutovalmiiksi. Tilauksen voi tulla noutamaan myös ennen noutoilmoituksen saamista, jolloin tilaus keräillään saapuessasi. Myymälämme kulloisetkin aukioloajat löytyvät Yhteystiedot-sivulta. Noudettavat tilaukset voidaan maksaa myymälään noudettaessa.

 

Maksupalvelutarjoaja Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

2. Varastosaldot ja saatavuustiedot

Verkkokaupan saatavuustieto perustuu myymälämme ajantasaiseen varastosaldoon.

 

3. Takuu ja palautusoikeus

Kaikilla Midaren verkkokaupan fyysisillä tuotteilla on valmistajan myöntämä takuu. Mikäli tilaamasi tuote vaatii takuukorjausta tai -huoltoa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Kaikilla fyysisillä tuotteilla on 30 vrk palautusoikeus. Palautusoikeus on voimassa kun laitteen pakkaus on avaamaton tai pakkaus on avattu mutta laitetta ei ole otettu käyttöön. Palautusoikeus ei ole voimassa esim. tilanteissa, joissa laitteeseen on asetettu sim-kortti tai laitetta on muutoin käytetty. Palautusoikeus ei myöskään koske palveluita, joiden suorittaminen on jo aloitettu. Palautuksen yhteydessä hyvitetään kauppahinnan lisäksi myös tilauksen mahdolliset toimituskulut sekä palautuksen rahtikulut kun palautus on suoritettu Midaren ohjeiden mukaisesti. Palautuksen voi suorittaa myös Midaren myymälään.

 

4. Oikeudet

Emme vastaa verkkokaupan tuotetiedoissa, hinnoissa tai saatavuustiedoissa mahdollisesti olevista virheistä. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä hintojamme.

 

5. Yleiset tiedot

Verkkokaupan tuotteita myy Midare Oy, y: 0595933-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille sekä yrityksille ja yhteisöille Suomen ja muun EU:n alueelle.  Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.  Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Yhteystiedot:

p. 020 792 4400
asiakaspalvelu@midare.fi
Katso kaikki yhteystietomme ja aukioloaikamme >>

 

6. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste

Rekisteriseloste on ladattavissa tästä linkistä (pdf)