Ajantasainen tietojen hallinta mahdollistaa tehokkaan työnteon.

Autamme toteuttamaan tehokkaita työympäristöjä

Tehokkaan työympäristön tunnusmerkkejä:

Tavoitettavuus

Työntekijät sekä työntekijäryhmät ovat tavoitettavissa hallitusti – puheluilla, sähköpostilla ja pikaviesteillä.

Saapuva puheluliikenne on ohjattu tarkoituksenmukaisesti koko yrityksen, sen eri toimintojen sekä yksittäisten käyttäjien osalta.

Liiketoimintadatan varmistaminen

Liiketoiminnan kannalta olennainen data varmistetaan säännöllisesti ja automaattisesti.

Ajankäytön hallinta

Työntekijöiden kalentereiden näkyminen ja jakaminen on toteutettu tarkoituksenmukaisesti.

Työvaiheisiin käytettävää aikaa voidaan seurata. Mikäli työaika on laskutusperuste voidaan työtunnit viedä laskutukseen automaattisesti.

Tiedostojen käytettävyys

Tiedostopalvelin tallentamiseen, jakamiseen ja varmuuskopiointiin.

Tiedostot ovat käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta ja työntekijät osaavat hallita omien tiedostojensa näkyvyysasetuksia.

Sijaintitiedon hallinta

Henkilöiden tai kaluston sijaintitieto on reaaliaikaisesti saatavilla työn ohjauksen niin vaatiessa.

Toimintasuunnitelma ongelmatilanteissa

Kaikki työntekijät tietävät kuinka toimia tietoteknisissä vika- ja ongelmatilanteissa ja he saavat osaavaa apua riittävän nopeasti.

Tehokkuuden työkalut

Tästä työkalupakista löydämme yhdessä asiakkaidemme kanssa heidän liiketoimintaansa parhaiten tukevat välineet.

Microsoft Office 365

tuttu ja turvallinen

Suositut ja helppokäyttöiset

  • Office-ohjelmat
  • Outlook-sähköposti
  • OneDrive-tiedostojen hallinta

G Suite / Google Apps for Work

monipuolinen ja joustava

Pilviteknologiaan perustuvat palvelut

  • Google-sähköposti
  • Google-kalenterit
  • Google Drive -tiedostojen hallinta

EASY Pilvi

kotimainen vaihtoehto

Pilvipalveluiden joustavuus yhdistettynä paikallisen tiedostokansion käyttökokemukseen.

 

 

Kiho

digitalisaatiotyökalut

Kotimainen ohjelmistoperhe

  • työajan hallintaan
  • tehtävien hallintaan
  • sijaintitiedon hallintaan

Palvelinratkaisut

paikalliset tai virtuaaliset

  • HP:n paikalliset palvelinratkaisut
  • virtuaalipalvelimien joustavaa kapasiteettia

Muut palvelut

joustavat pilvipalvelut

  • pikaviestintä
  • infonäyttöteknologiat
  • CRM-ratkaisut
  • internet-sivut/intranet-sivut

Midaren rooli

Lähtötilanteen kartoitus

Midare tarjoaa kartoituspalveluita lähtötilanteen selvittämiseen sekä organisaation eri käyttäjien ja käyttäjäryhmien tarpeiden kartoittamiseen

Palveluiden jälleenmyynti

Midare toimii käyttöönotettavien palveluiden jälleenmyyjänä jolloin myös laskutus toimii yhden luukun periaatteella.

Tekninen käyttöönotto

Tekninen käyttöönotto pitää tyypillisesti sisällään uusien palveluiden määrittämistä organisaatio-, käyttäjäryhmä- ja käyttäjätasolla sekä tietojen hallittua siirtämistä vanhasta palvelusta uuteen.

Koulutukset

Käyttöönottokoulutuksilla sekä käytön aikaisilla lisäkoulutuksilla varmistetaan uusien palveluiden tehokas käyttöönotto ja autetaan työntekijöitä löytämään uusien palveluiden hyödyt.

Muutostilanteiden hallinta

Uusi työtekijä saa kaikki laitteet ja palvelut helposti yhden luukun periaatteella, Midaren auttaa käyttöönotossa ennalta sovitulla tavalla.

Tuki ongelmatilanteissa

Midare Tuki palvelee kaikissa laitteiden tai palveluiden käyttöön liittyvissä vika- ja ongelmatilanteissa 24/7..

Voitaisiinko teillä työskennellä tehokkaammin?

Jätä yhteydenottopyyntö tai kysy heti lisää!



ollipalokangas

Olli Palokangas

olli.palokangas@midare.fi

Ahjokatu 12, Jyväskylä