ICT ei ole enää vain yksittäinen lisä tai hankinta muun liiketoiminnan rinnalla, vaan se lävistää koko busineksen ja siksi se on huomioitava osana koko strategiaa.
Kirjoitettu: 23.09.2019 / Blogi
ICT ei ole enää vain yksittäinen lisä tai hankinta muun liiketoiminnan rinnalla, vaan se lävistää koko busineksen ja siksi se on huomioitava osana koko strategiaa.
Kertasatsausten sijaan ICT-hankintoja tehdessä kannattaa huomioida aina ratkaisuiden koko elinkaaren vaikutukset oman työyhteisön arkeen.
Miten satsauksia optimoimalla voitte sujuvoittaa oman työyhteisönne jäsenten päivittäistä työtä? Kuinka maksimoida palvelulaitteidenkin elinkaari niiden täydellä potentiaalilla?
Parhaimmillaan sopiva ratkaisu nitoo yhteen useita tarpeita ja automatisoi päivittäisiä rutiineja, jolloin työntekijöiden aikaa vapautuu muuhun työhön. Toisin sanoen, digitalisaatio voi oikealla tavalla rakennettuna olla myönteinen tekijä työnteon sujuvuuden, mielekkyyden ja siten myös työhyvinvoinnin kannalta. Samalla hyvällä elinkaarihallinnalla on mahdollista pidentää laitteiden käyttöikää, jolloin saatte enemmän irti satsauksistanne.
Hyvinvoivat ja työhönsä tyytyväiset työntekijät (työkalut, välineet ja käytänteet huomioiden) tietävät hyviä asiakaskokemuksia, mikä on koko yrityksen menestyksen pohja.
Kokosimme käytännönläheisen oppaan muotoon viisi tärkeää asiaa, jotka kannattaa huomioida, kun teet ICT-hankintoja. Oppaasta löydät selkeät kysymykset ja suositukset, mitä sinun kannattaa missäkin vaiheessa ottaa huomioon. Kokoamamme asiat nousevat useimmiten esiin myös asiakkaillamme.
Opas sisältää vastaukset seuraaviin oleellisiin kysymyksiin:
1. Turvallisuus ja hallinta:
2. Käyttöönotto
3. Tuki ja huolto
4. Sopivin rahoitusmalli
5. Kierrätys
Voit myös tutustua palveluihimme:
Puhelimet ja IT-laitteet Yrityksille
Viestintä- ja ohjelmistoratkaisut Yrityksille