Huoltolähete - ICT-ratkaisut keskitetysti Midarelta

Huoltolähete

Täytä lomakkeen jokainen kohta huolellisesti huoltotilauksen vastaanoton varmistamiseksi.


Asiakkaan tiedot



Samsung-laitteen



Vikakuvaus seikkaperäisesti


KylläEi


Huoltoa suoritettaessa laitteen tietoja voi hävitä. Jos haluat, että tietojen säilyminen varmistetaan, voimme suorittaa varmuuskopioinnin huollon yhteydessä (erillisveloitteinen toimenpide 39€ (sis. alv. 24%))
KylläEi

Takuulaitteisiin kuittikopio mukaan. Midarelta ostettuihin laitteisiin takuutieto löytyy järjestelmästämme. Takuuhuolloissa postikulut veloituksetta. Muissa huolloissa maksu postiennakkona.

Takuu ei kata kastuneita tai mekaanisesti vaurioituneita laitteita. Mikäli huollossa todetaan takuun ulkopuolinen vika, tästä peritään n. 35 euron kustannusarvio. Kastunutta laitetta ei saada koskaan korjattua luotettavasti toimivaksi. Kosteusvaurion saaneet laitteet palautetaan ilman huoltotoimenpiteitä ja tästä peritään tarkastusmaksu. Jos tiedät jo ennen huoltoon viemistä laitteen vian jäävän takuun ulkopuolelle (esim. puhelin kastunut), voit pyytää laitteen korjauksesta myös erillisen kustannusarvion (hinta 35 €) ja päättää vasta tämän jälkeen, korjataanko laite vai ei. Kustannusarvio tehdään vasta puhelimen saavuttua Midaren huoltoon ja kustannusarvio ilmoitetaan sinulle puhelimitse. Mikäli päätät korjata laitteen arvioituun hintaan, sinulta ei peritä erillistä maksua kustannusarviosta.



KylläEi

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: