Tammiston Samsung Support Center Midaren vastuulle

Kirjoitettu: 01.08.2019 / Ajankohtaista

Tammiston Samsung Support Center:

Vantaan alueella toimiva Tammiston Samsung Support Center siirtyy Midaren vastuulle 1.8.2019 alkaen. Tammiston toimipiste keskittyy Samsung-mobiililaitteiden myyntiin, huoltoon ja asiakaspalveluun maan viihtyisimpänä Samsung-palvelupisteenä. Myös muuta paikallista palvelutarjoamaa tullaan Midaren johdolla kehittämään.  

– Yhteinen sopimus tukee niin paikallisen Samsung Support Centerin kuin koko Midaren visiota palvelukokemuksen tarjoajana. Tahtotilamme ovat kokonaisvaltaiset palvelut asiakkaillemme yhden luukun periaatteella, oli kyse sitten laitteiden elinkaaren maksimoimisesta tai ict-ratkaisuiden hyödyntämisestä arjessa, kertoo Midare Oy:n toimitusjohtaja Anssi Kuoppala. 

Tammiston toimipisteen huoltoammattilaiset jatkavat tehtävissään ja myymälään palkataan myös lisävahvistusta myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin. Kaikkiaan toimipisteellä työskentelee kolme ammattilaista, ja tarkoitus on toiminnan kehittyessä myös lisätä henkilökuntaa. 

Tammiston toimipiste on konseptiltaan todellinen lippulaiva – viime vuonna avatussa palvelupisteessä on panostettu etenkin näyttävään ja viihtyisään myymälään, josta asiakkaamme saavat valtuutettujen huoltopalveluiden lisäksi uusimmat laitteet sekä kattavan lisävaruste- ja tarvikevalikoiman. 

Midare on jyväskyläläislähtöinen ICT-alan, operaattoripalveluiden ja laitteiden palvelutalo, joka on yli tuplannut henkilöstömääränsä viimeisen vuoden aikana. Toimipisteitä löytyy Jyväskylän lisäksi Seinäjoelta, Tampereelta ja Valkeakoskelta.  

Lähes jokaiselta toimipisteeltä löytyy oma paikallinen Samsung Support Center-huoltopalvelu. Käytännössä merkkihuolto palvelee asiakkaita kuitenkin mistä vain keväällä avatun postipalvelun kautta.  

 Parhaimmillaan esimerkiksi näytönvaihto onnistuu yhdellä käynnillä. Moni yritysasiakas taas on kokenut käytännölliseksi huoltosopimuksemme, jolloin laitteet ja niiden huollon saa yhdestä luotettavasta ja palvelevasta paikasta, Kuoppala kertoo ja jatkaa, 

– Asiakkaan laitteen elinkaaren maksimointi on myös ympäristöteko. Käyttöiän tullessa loppuunsa hoidamme mielellämme myös tietojen siirron sekä vastuullisen tyhjennyksen ja kierrätyksen. 

Lisätiedot:

Anssi Kuoppala

toimitusjohtaja

Midare Oy

anssi.kuoppala@midare.fi

050 522 8698

Tammiston Samsung Support Center:

Nilsaksenpolku 2

1510 Vantaa

0500 4700 103

ma – pe klo 9 – 17.  

 

Jaa tämä artikkeli

Kategoria

Ajankohtaista

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampajoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: