Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla | ICT-ratkaisut keskitetysti Midarelta

Parempaa tavoitettavuutta DNA Vaihdepalvelulla

Kirjoitettu: 17.06.2022 / Yleinen

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.

Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.

Koska edelleen suuri osa asiakkaiden yhteydenotoista tapahtuu puhelimen välityksellä, on yrityksen varmistettava henkilöstönsä ja palveluidensa tavoitettavuus myös puhelimitse.

Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitsetDNA Call -mobiilisovellus on maksuton osa palvelua. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.

Hyödyt yritykselle

  • Parempi tavoitettavuus

Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti.

  • Helppo hallinnointi

Helppo hallinnoida soittojen ohjausta ja käyttäjän tavoitettavuutta.

  • Kätevä mobiilisovellus

DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan.

  • Kustannustehokkuus

Kustannustehokkuus ilman kiinteitä investointeja ja käyttömääriin perustuvalla laskutuksella

 

Pyydä meitä demoamaan Suomen helppokäyttöisintä palvelua!

 

Jaa tämä artikkeli

Kategoria

Yleinen

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: