Kirjoitettu: 17.06.2022 / Yleinen
DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi tavoittaa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin. Asiakastyytyväisyys paranee.
Vaihdepalvelu mahdollistaa nopeamman reagoinnin ja vastaamisen. Asiakkaille viestiminen on helppoa, kun asiakas saa tarvitsemansa vastaukset yhdestä numerosta. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata automaattisesti joko vapaille työntekijöille tai jonoon. Jos esimerkiksi tavoiteltu käyttäjä on kokouksessa tai lomalla, puhelut ohjautuvat automaattisesti muille työntekijöille.
Koska edelleen suuri osa asiakkaiden yhteydenotoista tapahtuu puhelimen välityksellä, on yrityksen varmistettava henkilöstönsä ja palveluidensa tavoitettavuus myös puhelimitse.
Palvelu on tehokas ratkaisu yrityksesi koosta ja toimialasta riippumatta. Kuukausilaskutus perustuu todellisiin käyttömääriin, joten maksat vain siitä, mitä todella tarvitset. DNA Call -mobiilisovellus on maksuton osa palvelua. Täysin pilvipohjaisena palvelu ei vaadi kiinteitä investointeja. Se skaalautuu yrityksen kasvun ja muuttuvien tarpeiden mukaan.
Asiakkaat tavoittavat yrityksesi eri tahot myynnistä asiakaspalveluun helposti.
Helppo hallinnoida soittojen ohjausta ja käyttäjän tavoitettavuutta.
DNA Call -mobiilisovellus mahdollistaa nopean ja oikea-aikaisen tilan hallinnan.
Kustannustehokkuus ilman kiinteitä investointeja ja käyttömääriin perustuvalla laskutuksella
Pyydä meitä demoamaan Suomen helppokäyttöisintä palvelua!