"Puhelinliittymien kilpailutusprosessi toi satojen eurojen vuosittaiset säästöt. "

— Teatteri Eurooppa Neljä

Teatteri Eurooppa Neljä

Kirjoitettu: 10.07.2019 / Asiakastarina

Teatteri Eurooppa Neljä

Vaivaton yhteistyö takaa toimivat puhelimet ja puhelinliittymät

Vuonna 1989 perustettu Teatteri Eurooppa Neljä on Suomen suurin kiertävä ammattiteatteri. Midaren järjestämä puhelinliittymien kilpailutusprosessi toi heille satojen eurojen vuosittaiset säästöt. Toisena, yhtä selkeänä etuna, teatterin ei tarvitse enää huolehtia liittymäasioista, sillä Midare hoitaa kaiken tarvittavan yhteydenpidon operaattorin suuntaan.

Teatteri Eurooppa Neljän repertuaari on laaja, sillä se sisältää niin kesäteatterin, aikuisten teatterin, kabareen kuin lasten teatterin. 

Pyrkimyksenä on hauskuuttaa ja tehdä iloista teatteria.

Teatterin työntekijöillä oli aiemmin toistakymmentä erilaista liittymää. Kokonaisuudesta haluttiin yhtenäisempi ja avuksi etsittiin osaavaa yhteistyökumppania. Midare oli lopulta selkeä valinta.

Hain Jyväskylästä kumppania, jonka kanssa voisimme kartoittaa, kuinka paljon ja minkälaisia liittymiä tarvitsemme. Midare on onnistunut luomaan itselleen Keski-Suomessa sellaisen brändin, että ei meidän muita vaihtoehtoja tarvinnut lopulta hirveästi miettiä.

Midare hoitaa koko paletin

Yhteistyö ei lopulta päättynyt uusien puhelinliittymien hankintaan. Teatteri Eurooppa Neljä hankki Midaren kautta myös uusia puhelimia sekä puhelinvaihdepalvelun. Kaiken perustana on ollut vaivattomuus.

Midare on DNA:n yhteistyökumppani, mutta meidän ei tarvitse olla mihinkään isompaan organisaatioon yhteydessä. Midare on suoraan yhteydessä DNA:han ja palvelu tulee suoraan meille.

Erityistä kiitosta Midare saa asiakaspalvelustaan. 

– Sellainen kaverillinen vastaanotto heti liikkeeseen astuessamme oli hieno asia. Kun kerroin tarpeemme, niin asiakaspalvelija sanoi, että hoidetaan pois, hän auttaa kaikessa. Tuntui heti, että tämähän tulee olemaan helppoa.

Asiakas on tärkein

Parasta yhteistyössä on ollut Midaren toimintamalli, jossa he ottavat asiakkaan ongelmat kontolleen. Lehto kertoo arvostavansa myös Midaren vastuullisuutta nuorten harrastustoiminnassa.

– He ovat mukana tukemassa erilaista lasten ja nuorten urheilutoimintaa. Se on minulle tärkeää ja annan siitä erityisarvostuksen heille, Lehto sanoo.

Erityisesti lämmittää Midaren ystävällinen palvelu ja sellainen tunne, että olen oikeasti asiakas, enkä vain ohikulkija.

Jaa tämä artikkeli

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampajoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: