Lääkärisi Oy | ICT-ratkaisut keskitetysti Midarelta

"Midarella ei ole liian montaa ihmistä hoitamassa meidän asioita, jolloin heille kertyy erityisosaamista käyttämistämme ohjelmistoista, mikä taas nopeuttaa jatkossa ongelmien ratkaisua ja säästää aikaa."

— vastaava lääkäri Tatu Ylikotila

Lääkärisi Oy

Kirjoitettu: 17.06.2022 / Asiakastarina

Lääkärisi Oy

Lääkärisi Oy on perustettu vuonna 2020 missionaan poistaa terveydenhuollon henkilöstövajetta tehokkaiden etäpalvelujen avulla. Yksityisvastaanoton lisäksi palvellaan yhteistyökumppaneita perusterveydenhuollossa ja työterveyshuollossa. Hoitoon pääsee nopeasti ilman pitkää odottelua, turhaa matkustamista tai kalliita maksuja. Lääkärisi Oy:n palveluksessa on noin 30 lääkäriä ja hoitajaa.

Lisätietoja: www.laakarisi.fi

 

Lääkärisi Oy:n vastaava lääkäri Tatu Ylikotila kertoo että, tarve IT-kumppanille lähti siitä, kun yritykseen palkattiin lisää tekijöitä ja kaikille piti hankkia tietokoneet kustannustehokkaasti tietoturva huomioiden. Ymmärrettiin pian, ettei siihen kannata käyttää omaa aikaa.

Aikaisemmin hankittiin koneita joko käytettynä jostain tai verkkokaupasta, tai kaapin perältä mitä sattui löytymään, eli kokonaisuus oli melkoinen sillisalaatti. Nyt kaikki on kokonaisvaltaisesti hoidossa ja erityisesti lisäarvoa saadaan tietoturvan suhteen mikä on alalla todella tärkeä.

Ratkaiseva tekijä Midaren valinnassa oli yrityksen pienuus ja ketteryys. Tarjouspyyntövaiheessa saimme mielikuvan, että meille nimetyt vastuuhenkilöt hoitavat tukipyynnöt nopeasti, emmekä ole vaan luomassa tikettejä jossain järjestelmässä. Tämä onkin toteutunut käytännössä ja yhteydenpidon toimivuus on jopa yllättänyt positiivisesti (toimitusjohtaja Luukas Hintsala).

Käytännön arjen tuki ollut nopeaa ja sujunut mutkattomasti. Jos esimerkiksi käyttäjä ei pääse johonkin järjestelmään tehdäkseen päivän työt ja tämä asia on palvelun tarjoajan takana, on olennaista saada asia heti ratkaistua.

Midaren palvelu korvaa vähintään yhden oman IT-jannun.

Midaren tilauslomake on kätevä: uuden työntekijän työasemat ja puhelimet lähtevät suoraan Midarelta, käyttövalmiina. Koska valtaosa työntekijöistä on etänä, toimintamalli säästää tosi paljon aikaa. Samoin, kun joku työntekijä lopettaa, Midare hoitaa, että laite palautetaan sinne säilytykseen, alustetaan ja toimitetaan uudelle käyttäjälle, kun on tarve.

 

Käytössä olevat palvelut:

  • Työasemien ja mobiililaitteiden hallinta
  • Työasemissa ja mobiililaitteissa käytettävät Microsoft 365 -palvelut
  • Tietoturva
  • Työasemien esiasennus ja uudelleenasennus etänä
  • Monivaiheinen tunnistautuminen ja varmuuskopiointi
  • Käyttäjätuki
  • Työasemien koko elinkaaren hallinta
  • DNA vaihdepalvelu

Jaa tämä artikkeli

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: