KONEUNION - ICT-ratkaisut keskitetysti Midarelta

" Kumppaniksi valikoitui Midare kokonaisvaltaisimman palvelumallin ansiosta. Muiden vertailtujen toimittajien kanssa olisi meiltä vaadittu enemmän työtä. "

— talous- ja henkilöstöjohtaja Lassi Hintikka

KONEUNION

Kirjoitettu: 13.06.2022 / Asiakastarina

KONEUNION

KONEUNION valitsi Midaren hallinnoimaan ICT-ympäristöään

 

KONEUNION on suomalainen palveleva konevuokraamo, joka toimittaa laadukkaita rakennuskoneita koko Suomeen. Yritys tunnetaan erinomaisesta palvelusta, vahvuuksinaan nopeat ja varmat toimitukset. KONEUNIONilla on toimipisteet Helsingissä, Oulussa ja Kempeleessä ja se työllistää tällä hetkellä noin 25 henkilöä. Kasvu on voimakasta ja suunnitteilla onkin uusien toimipisteiden avaaminen lähitulevaisuudessa.

Lisätiedot: www.koneunion.fi

 

KONEUNIONIN talous- ja henkilöstöjohtaja Lassi Hintikka kertoo, että yrityksen kasvun myötä päädyttiin hankkimaan ulkopuolinen kumppani hoitamaan ICT-ympäristöä, jotta voidaan keskittyä täysin omaan liiketoimintaan. Ennen kumppanuutta Midaren kanssa, tietokoneet ja puhelimet haettiin kaupasta aina kun tarvittiin. Koneissa oli erilaisia tietoturvaratkaisuja ja puhelimissa useiden eri operaattoreiden liittymiä. Kokonaisuus ei ollut varsinaisesti kenenkään vastuulla.

Midaren palvelun kaikki osa-alueet ovat toimineet erittäin hyvin. Käyttöönotto sujui kivuttomasti, pyyntöihin reagoidaan ripeästi ja uudet laitteet toimitetaan nopeasti.

 

Helmikuussa otettiin käyttöön Midaren laaja palvelupaketti, joka sisältää mm. laitteiden toimitukset esiasennuksineen, laitteiden etähallinnan, Microsoft 365 -palvelut, tietoturvan ja työasematuen. MS 365 työympäristön käyttöönotto oli iso muutos, jolla saatiin koko yrityksen tietokanta pilveen. Jos tietokone esimerkiksi hajoaa, löytyy kaikki tärkeä aineisto sieltä. Yhtenäinen ja kattava tietoturva tuo mielenrauhaa.

 

Parempaa tavoitettavuutta DNA-vaihdepalvelulla

KONEUNION otti käyttöön myös DNA-vaihdepalvelun, mikä on mahdollistanut heillä entistä paremmin asiakkaalta tulevien puheluiden ohjaamisen vapaille henkilöille, ja sitä kautta vastausprosentin ja -ajan kehittymisen. ”Meillä on tärkeää, että kaikille asiakkaille pystytään vastaamaan ensimmäisellä soittoyrityksellä”, kertoo Hintikka.  Näemme myös vastaamatta jääneet puhelut reaaliaikaisena. Pystymme raportoimaan puheluliikennettä, joka tuottaa arvokasta dataa liiketoiminnan kehittämiseen ja seurantaan.

 

Jaa tämä artikkeli

Tilaa Midaren uutiskirje

Kuukausittainen koonti alan tuoreimmista uutisista, maksuttomista tapahtumistamme sekä kampanjoista ja tarjouksista. Uutiskirjeen tilaamisen voi peruuttaa koska vain.

Sähköpostiosoite: